پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

وصيت‌نامه‌های شهدا در رابطه با نماز ويژه بيست و دومين اجلاس سراسری نماز در استان لرستان جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قران(ايكنا) شعبه لرستان، مصطفی اسكندری، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان لرستان روز يك‌شنبه، 29 ارديبهشت‌ماه رد نشست كميته فرهنگی بيست ودومين اجلاس سراسری نماز كه به ميزبانی كميته امداد امام خمينی(ره) لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: شهدا در وصيت‌نامه‌های خود به نماز سفارش داشته‌اند كه لازم است اين وصيت‌نامه‌ها گردآوری شود.

وی افزود: وصايای شهدا در رابطه با امر نماز در قالب كتابچه‌ای تدوين و در روز برگزاری بيست و دومين اجلاس سراسری نماز در نمايشگاه به نمايش گذاشته می‌شود.

برگزاری مسابقه مقاله‌نويسی با موضوع نماز ويژه دانشجويان از ديگر برنامه‌هايی است كه ويژه بيست و دومين اجلاس سراسری نماز به ميزبانی استان لرستان اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود، بيستمين اجلاس سراسری نماز به ميزبانی استان بوشهر و با موضوع «نماز و مسجد طراز اسلامی» و بيست و يكمين اجلاس سراسری نماز نيز به ميزبانی استان كرمانشاه با موضوع «نماز و نهضت مسجدسازی» برگزار شد و شعار بيست و دومين اجلاس سراسری نماز نيز «نماز و سبك زندگی» انتخاب شده و زمان برگزاری اين اجلاس شهريورماه امسال اعلام شده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید